«عیسی بخشی» آخرین بازمانده بخشی‌های کرمانج خراسان شمالی درگذشت + علت فوت صداوسیما یکی از بهترین‌هایش را از دست داد فیلم‌‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «لالایی» در شبکه نمایش خانگی | عمو پورنگ بازیگر شد سریال جدید «رخنه» درباره امنیتی‌ترین عملیات نفوذ + زمان پخش ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است خانه انیمیشن UP در دنیای واقعی + فیلم و عکس معاون وزیر فرهنگ: سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است درباره زنده یاد حسن حامد، نمایشنامه نویس و کارگردان فقید مشهدی| خاموشی در اوج درخشش کاش سریال بود! | درباره «مست عشق»، فیلم مهم حسن فتحی بازدید هیأت رسانه‌ای ایران از مؤسسه العلمین عراق + تصاویر ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) + زمان پخش فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته (۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان تعطیلی سینما‌های مشهد به مناسبت شهادت امام‌جعفر‌صادق‌(ع) ناگفته‌های پردیس پورعابدینی درباره «فرشته» ستاره‌بازی
سرخط خبرها

معرفی مشاوران بیست و یکمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع)

  • کد خبر: ۲۰۵۶۱۳
  • ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
معرفی مشاوران بیست و یکمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع)
مدیر بیست و یکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) مشاوران این جشنواره و همچنین دبیر پانزدهمین جشنواره فیلم رضوی را منصوب کرد.

به گزارش شهرآرانیوز فرهاد قائمیان طی مراسمی که با حضور مدیران بنیاد بین المللی امام رضا (ع) و تعدادی از اهالی فرهنگ و هنر برگزار شد، محمد حسین لطیفی که از چهره‌های شناخته شده حوزه هنر و سینما است را به عنوان مشاورعالی مدیر جشنواره و دبیر پانزدهمین جشنواره فیلم رضوی، امیر حسین شفیعی را به عنوان مشاور اجرایی، وحید لک را به عنوان مشاور هنری، ابراهیم نیرومند را به عنوان مشاور ارتباطات و برنامه ریزی و ایوب آقاخانی را به عنوان مشاور فرهنگی و آموزش بیست و یکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) معرفی کرد.

وی افزود: از تک تک این بزرگواران که قبول زحمت کردند و مسئولیت بخشی از کار را به عهده گرفتند، تشکر می‌کنم و امید دارم که از تجربیات این افراد که هر کدام از نخبگان و خبرگان حوزه فرهنگ، هنر و سینما هستند، در بهتر برگزار شدن جشنواره بین المللی امام رضا (ع) بهره ببریم.

در ادامه محمد حسین لطیفی به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: امیدوار هستم در خصوص مسؤولیتی که بر عهده بنده گذاشته شده به درستی نقش آفرینی کنم و در اشاعه فرهنگ رضوی که یک حال غریبی است مثمر ثمر باشم.

دبیر پانزدهمین جشنواره فیلم رضوی ادامه داد: کودکی و نوجوانی بنده به آقا امام رضا (ع) گره خورده و سال‌ها در سن نوجوانی در جهاد خراسان مشغول بودم و هم اکنون نیز در سن میانسالی حضرت امام رضا (ع) به بنده عنایت فرمودند تا عضو کوچکی از این مجموعه باشم و امیدوارم همه ما بتوانیم با بهره گیری دقیق و درست از ظرفیت‌ها به گسترش و بسط فرهنگ رضوی در جامعه کمک شایان توجهی داشته باشیم.

در پایان این مراسم حکم انتصاب مشاورین بیست و یکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) اعطا شد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->